Dieta kopenhaska

1

Dieta kopenhaska przeznaczona jest dla ludzi o stalowych nerwach, którzy potrafią zapanować nad swoim łaknieniem przez równe trzynaście dni. Dla jednych są to niecałe dwa tygodnie dla innych o dwa tygodnie za dużo. Przez ten czas organizm człowieka otrzymuje dziennie niecałe 1000 kalorii – jest to stanowczo za mało dla ludzi ceniących aktywny tryb życia oraz pracujących fizycznie. Dieta ta nie może być stosowana przez ludzi obciążonych chorobami takimi jak cukrzyca, nadciśnienie, niedokrwistość itp. A także przez osoby starsze oraz w okresie dojrzewania.

Celem nadrzędnym diety jest uregulowanie metabolizmu oraz pobudzenie perystaltyki jelit. Zdrowo odżywiający się człowiek dziennie powinien spożywać 5 posiłków dieta kopenhaska narzuca rygor 3 posiłków z pominięciem dania głównego obiadu. Pozostaje jedynie śniadanie, drugie śniadanie popularnie nazywane lunchem oraz kolacja spożywana przed godziną 18. Dieta kopenchadzka w swoim menu zawiera przede wszystkim chude, gotowane mięso, jajka, warzywa oraz niewielką ilość owoców. Podstawą diety jest stosowanie dużej ilości płynów przekraczającej 2litry na dzień. 22

Preferowana jest zielona herbata lub woda. Powinna być również wzbogacona specjalistycznymi preparatami zawierającymi odpowiednią podaż witamin i składników mineralnych gdyż ich brak może doprowadzić do zaburzeń w funkcjonowaniu organizmu i w konsekwencji do utraty nie tylko kilogramów, ale również siły i zdrowia człowieka. Rygorystyczne przestrzeganie diety gwarantuje utratę od 7 kilogramów do nawet 20. Rozpiętość ta uzależniona jest od indywidualnych predyspozycji osoby będącej na diecie. Dieta ta według jej autorów nie powoduje efektu jojo. Może być powtórzona dopiero po upływie 2 lat.

Discussion1 komentarz

  1. Po zastosowaniu diety kopenhaskiej musiałam niestety zmierzyć się z efektem jojo. Na szczęście odkryłam AcaiBerry 900. Preparat ten skutecznie powstrzymał u mnie powrót tłuszczu. Gorąco polecam go wszystkim!

Leave A Reply