Minerały w diecie

By
Czas czytania < 1 Minuta
59

Każda prawidłowo dobrana dieta powinna zaspokajać zapotrzebowanie naszego organizmu na makro i mikroskładniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Jeżeli nasza dieta jest w nie uboga to należy ją uzupełnić w suplementy diety w postaci tabletek. Jest to bardzo ważne kiedy odchudzamy się na własną rękę.

Preparaty powinny zawierać magnez, cynk oraz witaminy z grupy B, ponieważ dieta odchudzająca jest w nie uboga. Jeżeli stosujemy dietę bogata w wapń czyli jemy dużo twarogu, jogurtów, pijemy dużo mleka to nie musimy łykać tabletek z wapniem. Jedząc codziennie dużo nabiału ograniczamy spożywanie mięsa, które jest bogatym źródłem żelaza. Wtedy należy jeść tabletki zawierające żelazo, ponieważ bogata w wapń dieta utrudnia wchłanianie się żelaza i powoduje jego niedobór w naszym organizmie.

Chcesz uzupełnić poziom minerałów w organizmie?

https://www.zdrowazupa.pl/zdrowe-soki-i-smoothie/sok-sirt-250-ml-6-szt

Sięgnij po zdrowy sok!

Dlatego przy większości stosowanych diet zwłaszcza niskokalorycznych należy spożywać witaminy i minerały jako uzupełnienie codziennego zapotrzebowania naszego organizmu, które są niezbędne do prawidłowego jego funkcjonowania.

[php snippet=54][php snippet=55]
Agata Wolfowicz
Redaktor | Website | + posts

Zajmuje się dziennikarstwem, grafiką i popularyzowaniem zdrowego stylu życia. Od lat poszerza swoją wiedzę o tym, jak żyć i odżywiać się zdrowo. Ma nadzieję, że lektura strony dobrana-dieta.pl przyczyni się do popularyzacji zdrowia wśród czytelników i pozwoli im stawiać kolejne kroki ku zdrowiu oraz wymarzonej sylwetce.

Leave a Comment

You may also like